Veelgestelde vragen
De vragen die ons het meest gesteld zijn over ons loyaliteitsprogramma Thermenfans, hebben wij hieronder voor jou op een rijtje gezet.
Heb je een andere vraag? Laat het ons gerust weten.
Over het Thermenfans-programma
Als Thermenfan profiteer je van exclusieve, persoonlijke voordelen. Zo ontvang je als eerste toegang tot evenementen, verrassen we je met persoonlijke aanbiedingen én natuurlijk met leuke cadeaus. Van ons, alleen voor jou. En na elk nieuw bezoek aan één van onze resorts? Dan groei je door naar een nieuwe status met nóg meer voordelen. Want hoe vaker jij ontspant, hoe specialer onze band.
Ja, wij vragen je om je aan te melden voor ons loyaliteitsprogramma Thermenfans. Dit doe je met je e-mailadres. Als je je niet aanmeldt, doe je niet automatisch mee en houden wij je status daarmee ook niet bij. Ben je aangemeld voor één van onze nieuwsbrieven? Oók dan vragen we je nog apart aan te melden voor het Thermenfans-programma. >> meld je hier aan
Alle resorts van Thermen Resorts doen mee aan het loyaliteitsprogramma. Bezoek je Thermen Bussloo, Thermen Soesterberg, Thermen Berendonck óf Thermen Bad Nieuweschans? Of boek je een Retreat mét saunabezoek bij ons? Dan tellen al deze bezoeken mee voor jouw status. Ontspannen doe je immers bij ál onze resorts, op je eigen manier.
Vanaf het moment dat je je hebt aangemeld én je jouw aanmelding hebt bevestigd via de bevestigingsmail doe je mee met ons loyaliteitsprogramma. De datum van aanmelding is dan ook het begin van jouw persoonlijke jaarbestek waarin wij jouw (sauna)bezoeken tellen. Jouw status verandert na jouw bezoek, binnen deze 365 dagen na aanmelding.
Het Thermenfans-programma is gekoppeld aan jouw unieke e-mailadres. Komen jullie samen ontspannen? Dan raden wij aan om allebei een aparte boeking te maken met jullie eigen e-mailadres. Het is dus aan te raden om beide deel te nemen aan ons loyaliteitsprogramma, zodat jullie ook beide profiteren van jullie eigen, persoonlijke voordelen. Dubbelop genieten, noemen we dat!
Mijn Thermenfans-account
Uiteraard geven we je – als Thermenfan- een warm welkom met een passend cadeau. Vanaf je eerstvolgende bezoek aan één van onze resorts geniet je direct al van de extra’s van ons loyaliteitsprogramma. Heb je je niet aangemeld voor ons Thermenfans-programma? Dan kunnen wij jouw bezoeken ook niet bijhouden. Om deze reden vragen wij je een ‘account’ aan te maken. Voor het aanmelden vragen wij je om jouw e-mailadres op te geven, dit om je maandelijks op de hoogte te stellen van jouw status en persoonlijke voordelen.
Wat vervelend dat je nog geen bevestigingsmail van ons hebt ontvangen. Heb je ook al in je postvak met ongewenste mail en spam gekeken? Staat er niets in je (ongewenste)mail en heb je niets ontvangen? Dan raden wij je aan om je opnieuw aan te melden via deze link. Je ontvangt alsnog jouw bevestigingsmail.
Heb je wel een bevestigingsmail van ons ontvangen na het aanmelden? Of was deze in de spamfolder terecht gekomen? Wij raden je aan om onze e-mails te markeren als ‘Geen spam’, zodat je jouw persoonlijke voordelen ook niet misloopt. Maandelijks zullen we je op de hoogte stellen van jouw status en jouw voordelen op het e-mailadres waarmee jij je hebt aangemeld voor het loyaliteitsprogramma.
Ja, een inschrijving voor het Thermenfans-programma is anders dan een nieuwsbrief inschrijving. Ons loyaliteitsprogramma is namelijk van toepassing op al onze resorts: Thermen Bussloo, Thermen Berendonck, Thermen Soesterberg en Thermen Bad Nieuweschans. Een nieuwsbrief inschrijving is van toepassing op één van de resorts (of meerdere als je meerdere inschrijvingen hebt).
Helaas is het niet mogelijk om verschillende accounts samen te voegen. Je bezoek wordt gekoppeld aan het unieke mailadres van de hoofdboeker. Wil je graag dat jouw bezoek mee telt voor het Thermenfans-programma? Zorg er dan voor dat je een reservering maakt op het juiste mailadres (en in het geval dat je samen komt ontspannen, dat je beide een reservering maakt met je eigen Thermenfans-mailadres).
Helaas is het op dit moment niet mogelijk om zelf jouw gegevens te wijzigen. Achter de schermen werken wij aan een oplossing om dit in de toekomst wél mogelijk te maken.
Wij nemen liever geen afscheid van onze fans, maar je hebt alle vrijheid om je af te melden. Je zult voortaan niet meer op de hoogte gehouden worden van jouw status en je zult geen persoonlijke voordelen meer ontvangen. De afmeldlink voor ons programma vind je onderaan elke e-mail. In de toekomst ben je uiteraard van harte welkom om weer Thermenfan te worden en je weer aan te melden!
Mijn status
Wij zijn voorstander van vaker ontspannen. Omdat het goed is voor jouw gezondheid, maar óók omdat het vele voordelen met zich mee brengt. Als Thermenfan houden we jouw bezoeken aan al onze resorts (Thermen Bussloo, Thermen Soesterberg, Thermen Berendonck en Thermen Bad Nieuweschans) bij (met jouw goedkeuring, omdat je deelneemt aan het programma). Op basis van het aantal bezoeken, zul je een nieuwe zogeheten ‘status’ krijgen en daarmee profiteren van de bijbehorende, persoonlijke voordelen.
Als Thermenfan houden we jou op de hoogte van je huidige status én je persoonlijke voordelen door middel van een maandelijkse statusupdate mail. Via deze mail kun je op elk gewenst moment jouw status en bijbehorende, persoonlijke voordelen inzien dan wel inwisselen.
Je groeit door naar een nieuwe status op het moment dat je daadwerkelijk een bezoek aan één van onze resorts hebt gebracht én je hebt aangemeld voor het Thermenfans-programma. Jouw status verandert uiterlijk 24 uur na jouw laatste bezoek en wordt daarmee geüpdatet. Het kan dus nog héél eventjes duren voordat je jouw nieuwe status ziet na jouw dagje ontspanning.
Kom je bij ons genieten en heb je een ochtend, dag of avond ontspanning gepland staan in één van onze resorts (Thermen Bussloo, Thermen Berendonck, Thermen Soesterberg, Thermen Bad Nieuweschans)? Of verblijf je in één van onze hotels of volg je een Retreat met sauna-entree? Dan tellen we dit bezoek mee voor jouw volgende status. We berekenen jouw status per boeking die heeft plaatsgevonden. Dit betekent dat alle entrees en arrangementen mee worden geteld, maar de aankoop van losse (beauty)producten en/of behandelingen niet.
Statussen binnen ons loyaliteitsprogramma zijn gekoppeld aan het aantal boekingen die hebben plaatsgevonden, mits je deze boeking hebt gemaakt met het e-mailadres waarmee je ook bent aangemeld voor het Thermenfans-programma. We rekenen al jouw boekingen in onze resorts binnen een tijdsbestek van 365 dagen na het aanmelden voor het Thermenfans-programma. Bezoeken van meer dan 364 dagen geleden worden hierin niet meer meegenomen en vallen derhalve weg. Het kan dus zijn dat je een status ‘terugvalt’.
Is ieder bezoek gereserveerd met het e-mailadres waarmee je je ook hebt geregistreerd bij het Thermenfans-programma? Dan rekenen we al jouw bezoeken die je in de afgelopen 364 dagen (na aanmelding) hebt gebracht. Toekomstige boekingen worden hierin (nog) niet meegerekend, omdat dit pas geregistreerd wordt na afloop van je daadwerkelijke bezoek.
Dat is jammer! Gelukkig behoud je bij de annulering van je reservering je huidige status. Je status verandert namelijk pas ná afloop van je daadwerkelijke bezoek aan onze resorts. Zien we je snel weer?
Mijn persoonlijke situatie
Jazeker! Een voucher of cadeaubon is een betaalmiddel waarmee je een boeking bij ons maakt. Heb je je aangemeld voor het Thermenfans-programma en ben je net een ochtend, dag of avond bij ons wezen ontspannen? Dan zul je doorgroeien naar een nieuwe status, ongeacht met welk middel je betaald hebt.
Nee, helaas is dit niet het geval. Het Thermenfans-programma is gebaseerd op jouw status ná elke boeking. Wij maken geen onderscheid tussen een hotelovernachting, een sauna-arrangement óf sauna (ochtend-, dag-,avond-) entree. Oók is het Thermenfans-programma niet gekoppeld aan het besteedde bedrag in onze resorts, dit omdat we ons loyaliteitsprogramma voor iedereen toegankelijk willen maken én blij zijn met iedere Thermenfan.
Relax! Je groeit pas door naar een nieuwe status op het moment dat je daadwerkelijk een bezoek aan ons resort hebt gebracht én je hebt aangemeld voor ons Thermenfans-programma. Na afloop van jouw bezoek ontvang je van ons een maandelijkse statusupdate mail waarin je jouw nieuwe status terugziet. Dát is pas ontspannen!
Wat leuk dat je binnenkort in één van onze resorts komt ontspannen. Zorg jij ervoor dat je je vóór jouw daadwerkelijke bezoek nog aanmeldt voor ons Thermenfans-programma? Dan tellen wij jouw bezoek gewoon nog mee! Je groeit namelijk pas door naar een nieuwe status op het moment dat je daadwerkelijk een bezoek aan ons resort hebt gebracht. Wel zo ontspannen, toch?
Ah, je bent een échte Thermenfan dus! We verwelkomen je graag snel in ons loyaliteitsprogramma, zodat je vanaf nu óók écht beloond wordt voor jouw bezoeken aan onze resorts. Jouw bezoeken worden meegerekend vanaf het moment dat je je aanmeldt voor ons Thermenfans-programma. Helaas zullen wij de bezoeken in het verleden niet meerekenen.
Het Thermenfans-programma is gekoppeld aan jouw unieke e-mailadres. Heb jij met dit mailadres een boeking gemaakt? Dan wordt jouw status tot uiterlijk 24 uur na jouw bezoek automatisch geüpdatet.
Als badenkaarthouder profiteer je natuurlijk van een korting op jouw entrees. Dit omdat jij een échte grote genieter bent. Staat de badenkaart op jouw mailadres? Dan kun je als badenkaarthouder meedoen met het Thermenfans-programma en profiteer je van persoonlijke voordelen, exclusieve toegang tot evenementen en persoonlijke, ontspannen cadeaus. Houd er rekening mee dat als je een badenkaart van iemand ander gebruikt, deze voordelen alleen beschikbaar zijn voor de gene op wiens naam de badenkaart staat.
Jazeker! Oók een Retreat is een vorm van ontspanning. Het Thermenfans-programma berekent jouw status ná elke boeking. Dus ook na jouw Retreat (met dagje sauna). Wij maken geen onderscheid tussen een hotelovernachting, sauna arrangement of Retreat.