Veelgestelde vragen Thermen Resorts Account

De vragen die ons het meest gesteld zijn over een Thermen Resorts account, hebben wij hieronder voor jou op een rijtje gezet.
Heb je een andere vraag? Laat het ons gerust weten.

Aanmaken van een account

Ja, ook als je al Thermenfan bent dien je een Thermen Resorts account aan te maken. Want om gebruik te blijven maken van jouw persoonlijke Thermenfans voordelen dien je voor 1 januari 2024 een Thermen Resorts account aan te maken. Op deze manier kunnen we jou blijven verrassen met persoonlijke voordelen, exclusieve toegang tot evenementen en limited edition producten. Zonder een Thermen Resorts account heb je vanaf 1 januari geen toegang meer tot jou persoonlijke voordelen.

Goed om te weten: behoud je huidige Thermenfans status door hetzelfde e-mailadres te gebruiken.

Dat klopt, als jij je met je e-mailadres (wat ook bekend is voor ons Thermenfans programma) aanmeldt voor een Thermen Resorts account word je e-mailadres nog niet herkend. Je kunt de stappen voor het aanmaken van het account gewoon volgen & een account aanmaken.

Let op: behoud je huidige Thermenfans status door hetzelfde e-mailadres te gebruiken.

Alleen gemaakte reserveringen die ingelogd zijn gemaakt in jouw Thermen Account zijn hier zichtbaar. De eerder gemaakte reserveringen zijn natuurlijk nog wel gewoon geldig.

Nee, dat is extra ontspannen aan een Thermen Resorts account; met een Thermen Resorts account reserveer je gemakkelijk én snel bij al onze Thermen Resorts. 

Je meldt je gemakkelijk aan via deze link. Voer je e-mailadres en gegevens in. Na het invoeren van jouw gegevens ontvang je een e-mail om jouw aanmelding te bevestigen. Dit kan enkele minuten duren, check hierbij voor de zekerheid ook even je spambox. Klik vervolgens op de bevestigingsmail in de e-mail en jouw Thermen Resorts account is succesvol geverifieerd. 

Geen e-mail ontvangen? Het kan enkele minuten duren voordat je de mail ontvangt. Kijk voor de zekerheid ook even in je ongewenste e-mail. Mocht dat niet het geval zijn, neem dan even contact met ons op: thermenfans@thermenresorts.nl

Thermenfans programma

Hieronder vind je een selectie van veelgestelde vragen over ons Thermenfans programma. Staat jouw vraag hier niet tussen? Bekijk dan onze veelgestelde vragen over het Thermenfans programma.

Met ons Thermenfans-programma profiteer je van exclusieve, persoonlijke voordelen. Zo ontvang je als eerste toegang tot evenementen, verrassen we je met persoonlijke aanbiedingen én natuurlijk met leuke cadeaus. Van ons, alleen voor jou. En na elk nieuw bezoek aan één van onze resorts? Dan groei je door naar een nieuwe status met nóg meer voordelen. Want hoe vaker jij ontspant, hoe specialer onze band.

Om gebruik te blijven maken van jouw persoonlijke Thermenfans voordelen dien je voor 1 januari 2024 een Thermen Resorts account aan te maken. Op deze manier kunnen we jou blijven verrassen met persoonlijke voordelen, exclusieve toegang tot evenementen en limited edition producten. Zonder een Thermen Resorts account heb je vanaf 1 januari geen toegang meer tot jou persoonlijke voordelen.

Het Thermenfans-programma is onderdeel van een Thermen Resorts account. Jouw persoonlijke voordelen zullen alleen hier zichtbaar en inwisselbaar zijn.

Ja! Als je hetzelfde e-mailadres gebruikt voor jouw account, dan blijft je Thermenfans status ongewijzigd. 

Ja, je ontvangt zoals je van ons gewend bent elke maand nog een e-mail met een update over jouw persoonlijke voordelen. Daarnaast kun je nu ook ten alle tijden je persoonlijke voordelen inzien in jouw Thermen Resorts account. 

Badenkaart toevoegen in account

Je voegt jouw badenkaart als volgt toe aan jouw account:

1. Ga naar thermenresorts.nl/mijn

2. Log in als je nog niet bent ingelogd

3. Klik links bovenin op het badenkaart icoon

4. Klik op + badenkaart toevoegen

5. Selecteer hier het resort van jouw badenkaart en voer de barcode (aaneengesloten) in die staat genoteerd op de achterkant van jouw badenkaart en druk op toevoegen (het badenkaartnummer begint altijd met 888)

Je badenkaart is nu gekoppeld aan jouw Thermen Resorts account. Als het e-mailadres van jouw account overeenkomt met het e-mailadres van de kaart, zal de kaart te zien zijn in jouw account.

Heb jij net een nieuwe badenkaart aangeschaft en lukt het niet om jouw nieuwe badenkaart toe te voegen? Het kan tot maximaal één uur duren voordat je jouw badenkaart binnen jouw Thermen account kan koppelen. Lukt het na een uur nog steeds niet om jouw badenkaart te koppelen? Neem dan contact met ons op.

Heb jij problemen met het koppelen van jouw bestaande badenkaart? Neem dan contact met ons op, dan kijken we graag met je mee.

Het kan tot een uur na reserveren duren voordat jouw saldo is bijgewerkt. Is dat na een uur nog niet het geval? Neem dan contact met ons op.

Nadat je jouw badenkaart hebt gekoppeld kun je gemakkelijk & snel een reservering plaatsen. Dit doe je als volgt:

1. Navigeer rechts bovenin naar jouw badenkaart

2. Ga naar 'reserveren met deze badenkaart'

3. Kies de gewenste datum

4. Maak de reservering compleet

Je reservering is nu gemaakt. Het enige wat je nu te doen staat is afwachten tot je ontspanning. 

Downloaden van de Thermen Resorts app

Ga naar de Google play store en zoek daar op "Thermen Resorts" óf download de app via deze link.

Ga naar de Apple store en zoek daar op "Thermen Resorts" óf download de app via deze link.

Nee er is geen verschil tussen jouw Thermen Resorts account op de website of in de app. Wel heb je in de app jouw dagelijkse dosis ontspanning altijd bij de hand. 

Nee, je account blijft bestaan. Je kunt je inlog namelijk ook via jouw Thermen Resorts account op de website gebruiken. Wil je jouw inlog verwijderen? Gebruik dan de verwijder account knop onder "account".

Reserveringen via account

Ja met een Thermen account kun je gemakkelijk én eenvoudig reserveren bij al onze Thermen Resorts. Wel zo ontspannen.

Je kunt altijd reserveren als "gast". Geef dit dan in de laatste stap van de reservering (bij het invullen van jouw gegevens) aan. De reservering zal dan niet zichtbaar zijn in jouw account.

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Wil je jouw reservering terug zien in jouw overzicht? Dan moet deze reservering gemaakt zijn terwijl je bent ingelogd. Historische reserveringen worden niet getoond.

Mocht je toch een reservering niet terug zien die je wel verwacht; neem dan even contact met ons op.

Je kunt een reservering laten wijzigen van jouw Thermen Resorts account. Dit doe je door naar jouw aankomende reservering te gaan en onder jouw reserveringsdetails op 'Stuur een bericht' te klikken. Hier kan je de wijzigingen voor jouw reserveringen aangeven. Onze medewerkers verwerken deze wijzigingen zo spoedig mogelijk. Hiervan ontvang je altijd een bevestiging per mail.

Je kunt een annuleringsverzoek doen in de reservering van jouw Thermen Resorts account. Dit doe je door naar jouw aankomende reservering te gaan en onder jouw reserveringsdetails op 'Stuur een bericht' te klikken. Hier kan je de annulering voor jouw reserveringen aangeven. Onze medewerkers verwerken deze annulering zo spoedig mogelijk. Hiervan ontvang je altijd een bevestiging per mail.

Alleen gemaakte reserveringen vanuit jouw account zie je terug in het overzicht van reserveringen. Op dit moment is het niet mogelijk om eerder gemaakte reserveringen óf reserveringen die niet in jouw account zijn gemaakt toe te voegen.

Gegevens en voorkeuren wijzigen

De wijzigingen kunnen maximaal 24-48 uur duren. Mocht je het gevoel hebben dat de wijzigingen toch niet (goed) zijn doorgevoerd, stuur ons dan even een berichtje!

Wachtwoord vergeten? Je reset jouw wachtwoord door de volgende stappen te volgen:

1. Ga naar het inlogscherm van jouw Thermen Resorts account

2. Voer je e-mailadres in

3. Klik op inloggen met wachtwoord

4. Klik hier op 'vraag hier jouw nieuwe wachtwoord aan'

 

Verwijderen van een account

Wij nemen liever geen afscheid van onze fans, maar je hebt alle vrijheid om je af te melden. Je meldt je af door te navigeren naar account > mijn gegevens. En vervolgens onderaan de pagina op 'verwijder profiel en gegevens' te klikken.

In de toekomst ben je uiteraard van harte welkom om weer gebruik te maken van een Thermen account en je weer aan te melden! Houd er wel rekening mee dat je huidige Thermenfans status hiermee komt te vervallen. 

Maak een keuze.